بی استرس فری

موارد مصرف:

کمک به حفظ سلامت و عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن

 کمک به  تامین انرژی مورد نیاز بدن

 کمک به درمان علائمی مانند استرس، اضطراب و افسردگی

 کمک به تشکیل سلول های خونی

تقویت و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

 

B stress freeیکی از پیشرفته ترین فرمول B کمپلکس و ویتامین C است و به گونه ایی فرمول بندی شده است تا بتواند نسبت های گوناگون ویتامین های مختلف  B را داشته باشد.

این مکمل به علت وجود مقدار بالای ویتامین C و ویتامین های گروه  B به موثرترین فرمول ضد استرس تبدیل شده است.

بر اساس مطالعات نشان داده شده است برخی از ویتامین های  B مانند فولیک اسید و ویتامین B12  و همین طور ویتامین  B5(پنتوتنیک اسید) در کنترل استرس موثر هستند.

شرح مواد تشکیل دهنده:

ویتامین   :C انتی اکسیدانی قوی است و ویتامین بی کمپکس را از اکسید شدن محافظت می­کند و خود دارای خاصیت جلوگیری از استرس است. ویتامین C تقریبا در تمام فعالیت های بیولوژیکی و واکنش­های بیوشیمی بدن  وجود دارد و استرس ، سیگار، تب ، آنتی بیوتیک ها و آسپرین و آلودگی­های مختلف محیطی آن را از بین میبرد.

نیاسینB3 ) ):  به پایین آوردن کلسترول و همچنین کاهش فشار خون در رگ­ها و همین طور خنثی کردن سموم در مغر موثر است.

بیوتین:  دربدن به ساخت و ساز چربی ها و کربوهیدرات ها کمک می کند  و باعث افزایش انرژی در بدن می شود.

ویتامین: B12    ماده غذایی است که به حفظ سلامت اعصاب و سلول های  خونی بدن و ساختن DNA ، مواد ژنتیکی  همه سلولها کمک می کند همچنین ویتامین B12 از کم خونی مگالوبلاستیک که باعث خستگی و ضعف می شود جلو گیری می کند.

اسید فولیک به همراه ویتامین B12 به ساخت سلول های قرمز خون و بالا بردن عملکرد آهن در بدن کمک می کنند.

 پنتوتنیک اسید (  : ( B5ویتامین B5 به عنوان ویتامین  ضد استرس نیز  شناخته شده است، زیرا عملكرد غده آدرنال(فوق کلیه) را تقویت كرده و بهبود می‌بخشد(غده آدرنال عضوی است كه بدن را در مقابل انواع استرس‌ها حمایت می‌كند).

تیامین B1 )): این ویتامین تأثیرات بسیار مهمی در سوختن قندها در بدن و عملکرداعصاب دارد. تیامین از راه روده جذب خون می‌شود. تغییراتی بر روی آن صورت می‌گیرد و آماده استفاده بافت‌ها می‌گردد.

 ویتامین  : ( B6) براي جذب كامل ويتامين B12 ضروري است و در تشکیل سلول های خونی موثر است ، هم چنین  براي لطافت پوست،  بدن نياز به ويتامين B6 دارد.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

سه × چهار =