درباره ما:
شرکت سوناروکیش در سال 2001 توسط دکتر حمیدرضا بافنده پایه گذاری شد و فعالیت خود را در صنعت مکمل ها با محصولات جدید و باکیفیت آغاز کرد.
این شرکت با رشد موفق و بالنده خود، مطابق با تغییر نیاز مشتریان، به بهبود و گسترش کسب و کار براساس اهداف و استراتژی خود ادامه داده و بعد از طی چند سال، نام خود را به سونا طب پارسیان تغییر و خط تولید محصولات خود را به مکملهای گیاهی و ورزشی و همچنین دیگر محصولات غیرقابل استفاده مجدد پزشکی، مانند کیت های تست آزمایشگاهی، آتل و قالب های پزشکی گسترش داد.
در سال 2005 دفتر مرکزی خود را به یک فضای اداری بزرگتر واقع در پاسداران تهران انتقال داد و با خرید 48000 فوت مربع انبار در نزدیکی فرودگاه بینالمللی امام خمینی فاصله زمانی بین ورود محصولات و شرایط مناسب نگهداری آنها را به حداقل رساند.
در سال 2010، طی توافقنامه ای مشترک با شرکت دارویی سوناطب پارسه (STP Pharma) جهت سرمایهگذاری افزایش سطح تولید و بهبود کیفیت، میزان فروش خود را افزایش داده و رشدی 100 درصدی در سه سال متوالی داشته است.
شرکت دارویی سوناطب پارسه، یکی از پیچیده ترین و پیشرفته ترین کارخانجات ایران است که با برخورداری از تجهیزات به روز دنیا و با تکنولوژی مدرن خود، قادر به تولید و بهینه سازی حجم بالایی از محصولات در بخش پزشکی است و در حال حاضر به ارائه محصولاتی به روز و با کیفیتی بالا، در بهترین بسته بندی موجود در بازار به مشتریان خود مشغول است.
چشم انداز شرکت:
مهارت، کارایی و دقت کلیدهای موفقیت ما هستند.
همکاری تنگاتنگ با برندهای مشهور کانادایی و شرکای دیگر هنگام شروع به فعالیت این شرکت در سال 2001 منجر به ارائه طبقه ای متمایز از مکملهای غذایی طبیعی، در بالاترین سطح کارآیی و کیفیت، یافتن بهترین منابع مواد اولیه، انتخاب بهترین روش برای به حداکثررساندن دسترسی زیستی، و ارائه محصولی با بسته بندی امن و مطمئن که حداقل تأثیر منفی را در کالا و در تولیدات بعدی داشته باشد، متعهد میسازد. ما متعهد به تنظیم استانداردهای طلایی در دنیای مکمل های تغذیه ای هستیم. ما فقط با شرکتهای دارنده استاندارهای عملیات خوب ساخت (Good Manufacturing Practices (GMP))که شامل سیستمهای کنترل کیفیت دقیق در هریک از مراحل تولید خود میباشند، همکاری میکنیم. همچنین، تولیدکنندگان ما باید از پیشرفته ترین تکنولوژی، (درحالیکه از گرما یا حلال در مراحل تولید مکملها اجتناب میورزند) استفاده کنند تا مواد تشکیلدهنده در فرمولاسیون را تخریب نکنند.
قدم نهایی در این فرآیند تضمین نحوه بسته بندی مکملهای تغذیه ای در ظروف با بالاترین کیفیت میباشد، که از مواد تشکیل دهنده حساس در برابر هوا، رطوبت، نور و واکنش شیمیایی محافظت میکند.
سوناطب پارسه، یکی از نوآوران پیشرو و از سیاستگذاران صنعت تغذیه در جمهوری اسلامی ایران است که رابطه ای برجسته با همه طرف های درگیر در تولید، توزیع، تدارکات و عوامل ترویج محصولات دارد. کار با بهترین سازمانهای فروش در داخل کشور، افزایش نرخ رشد فروش را به بیش از 100٪ در سه سال متوالی و زنجیره تأمین را به بیش از 2000 داروخانه در سراسر کشور توسعه داده است.
ارزشها:
سوناطب پارسه به رعایت بالاترین استانداردهای اخلاقی در تجارت، و صادقانه و شفاف بودن و اطمینان از ایمنی محصولات خود متعهد است.
همکاران:
در سوناطب پارسه هریک از مدیران، مسئول همکاری با یکدیگر در جهت حفظ انسجام و یکپارچگی شرکت به منظور پیشرفت و جلب نظر مشتری هستند و از طریق ایجاد فضای تفاهم، احترام متقابل، ارتباطات سازنده و توجه به پیشنهادات و انتقادات مشتریان در جهت تلاش برای برآوردن بهترینهایمان هستیم.
خدمات:
- مکملهای ورزشی و غذایی
- داروها
- ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
- برگزاری سمینارها
- تأسیس سیستم توزیع و مشتریمدار
مالی:
سوناطب پارسه، موفق به دریافت مجوزهای رسمی و قانونی مهم از کشور کانادا، جهت گسترش تجارت خود در عرصه کسب و کار جهانی شده است.
مدیریت سوناطب پارسه بر این باور است که واردات مکملهای جدید دارویی، ورزشی و غذایی، ابزارآلات و تجهیزات پزشکی باید همیشه پاسخگوی نیاز مستمر بازار باشد.
واحد تحقیقات و توسعه:
این واحد متشکل از افراد با مهارت و تحصیل کرده، زیرنظر مسئول فنی به گونه ای سازمان یافته است، که هرگونه سؤالات برخاسته از پروندههای دارویی و مکملها، پرونده جامع ساخت و… از سوی وزارت بهداشت و درمان را بگونه ای علمی و مدبرانه پاسخگو بوده، بنحوی که هم اکنون شرکت داروسازی سوناطب پارسه بیش از 120 محصول ثبت شده دارد که وارد بازار شده و در کشور به فروش میرسد.
واحد بازاریابی و مارکتینگ شرکت:
این واحد مسئولیت تحقیق و آنالیز مراکز فروش محصولات در بازار، اعم از داروخانه ها و بیمارستان ها را به عهده داشته و مناطق شناسایی شده که پتانسیل فروش محصولات ما را دارند، سریعاً به مدیریت گزارش داده تا آنها را نیز پوشش دهند.
این واحد بیش از 80 نماینده علمی با مهارت و حرفه ای دارد که با توضیحات پزشکی مربوط به کیفیت، مزایا و مواد تشکیل دهنده محصولات، باعث شکل گیری و گسترش ارتباط تجاری شرکت با بیمارستان ها، بیش از 8600 داروخانه و نزدیک به 21000 متخصص در داخل کشور شده اند.
داروسازی سوناطب پارسه، از طریق توافقنامه هایی که با همتایان خارجی خود منعقد کرده است، هماکنون در مرحله ای است که رشدی روزافزون داشته و در حال ثبت محصولات جدیدتر از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی است.
همچنین به دلیل توافق مشترک با داروسازی استیپی، محصولات وارداتی، با همکاری تیمی حرفه ای، در انباری به مساحت بیش از 150000 فوت مربع به بهترین شکل ممکن نگهداری میشوند تا ضمانتی بر سلامت محصولات در هنگام توزیع باشد.
از دیگر برنامه های سوناطب پارسه در زمینه فروش و مارکتینگ، انعقاد قرارداد با شش شرکت پخش حرفهای در ایران جهت ارسال محصولات به مراکز فروش بوده است، که این شرکتها عبارتند از:
1.مکتاف
2.بهرسان دارو
3.جلال آرا
4.داروگستر میهن
5.گیتی سلامت آریا
6.پخش فردوس
7.نیک نظر پارسیان
اهداف بخش بازاریابی:
سوناطب پارسه، در بخش تبلیغات، فروش و ارتباطات بعلت عوامل زیر، برندی شناخته شده است:
- حمایت مالی از سمینارها و کارگاه ها علمی خاص
- شرکت در کنفرانسهای پیشرفته در زمینه های مختلف ارتوپدی، زنان، داخلی، غدد، اعصاب و روان….
- تبلیغات در مجلات و ژورنال های مخصوص مکمل های دارویی، ورزشی و غذایی، ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
بخشهای فروش مربوط به هریک از محصولات ما، با یک استراتژی و مدل ویژهای زیر نظر مدیر بازاریابی، هدایت و کنترل میشوند و اهداف بازاریابی به گونهای است که منطبق با محصولات باشد و به طبقات زیر تقسیم بندی میشوند:
- ابزارآلات و تجهیزات پزشکی
- داروخانهها
- متخصصین
- کلینیکهای تخصصی مربوطه
- داروخانههای مکملهای غذایی و ورزشی
- داروخانه ها
- متخصصین
شرکای رسمی داروسازی سوناطب پارسه
ما نماینده رسمی شرکتهای زیر میباشیم:
Elite pharmacaps Inc. Canada
Prime Nutrisource Inc. Canada
Nugale Pharmaceutical Inc. Canada
STP Pharmaceutical Inc. Canada
Passiono Internatinal Co. China
Hekangshounda Medical and Technological
Qinddao Luxiading medical Technology
واحد تبلیغات شرکت از طریق فعالیت های زیر، به ترغیب و تشویق مردم در استفاده از محصولات ما پرداخته است:
- رسانهها و نشریات
- پیشنهادات ویژه برای داروخانهها و مصرفکنندگان
- برنامههای تبلیغاتی منظم و منطبق با اطلاعات به روز پزشکی و دارویی
- برگزاری سمینارها و کنفرانسها در زمینههای مختلف پزشکی و دارویی
- تهیه کاتولوگ، بروشور و …
واحد فناوری و اطلاعات داروسازی سوناطب پارسه نیز مسئولیت طراحی پایگاهها و نرم افزارها، مدیریت اطلاعات، شبکه و سایر ابزارها و برنامه های تبادل اطلاعاتی سیستم داخلی شرکت را برعهده دارد.
Leave a Reply