بن سییل آرایکس

اطالاعات اساسی :


نحوه و مقدار مصرف:دو الی چهار كپسول در روز همراه غذا برای یک فرداستاندارد طبق دستور پزشک .

   میزان مصرفی در هر قوطی: 30



[table width ="100%" style ="table-striped table-bordered table-hover" responsive ="true"] [table_head] [th_column]مقدار مواد موجود در هر کپسول[/th_column] [th_column]مشخصات ترکیبات موثر در 2 کپسول[/th_column] [/table_head] [table_body] [table_row] [row_column]400 mg[/row_column] [row_column]Calcium Citrate[/row_column] [/table_row] [table_row] [row_column]200 mg[/row_column] [row_column]Silica[/row_column] [/table_row] [/table_body] [/table]

عامل جذب بیشتر کلسیم و قابلیت ضربه پذیری استخوان می باشد.

در متراکم شدن استخوان نقشی ضروری داراست

عامل میان پیوندی، تأمین کننده قدرت و انعطاف پذیری کلاژن و الاستین بافتهای پیوندی است.

موجب تقویت فرآیند رشد می شود.

عامل تصحیح آنزیم Proly hydroxylase می باشد که در تشکیل کلاژن استخوان، غضروف و

سایر بافتهای پیوندی ضروری است.

با تبدیل آلومینیوم به آلومینوسیلیکات باعث جلوگیری از ورود آلومینیوم به سیستم مغزی می گردد و باعث کاهش ابتلا به بیماریهایی نظیر آلزایمر و پارکینسون می شود.

               


عصاره گیاه بامبو غنی ترین منبع تا بحال شناخته شده در طبیعت است. حاوی بیش از 70% سلیکای ارگانیک می باشد. سیلیسم (Si) موجود در این ترکیب نقش مهمی در ساختار پوست، لیگامنتها، تاندونها و استخوانها ایفا میکند. همچنین در استحکام و برگردان کلسیم استخوانها و رسوب زدایی بافتهای نرم از رسوبات کلسیم موثر است و موجب رشد استخوان طبیعی و جلوگیری از پوکی استخوان میگردد. سیلکون وضعیت موها، ناخنها، دندانها، لثه ها و پوست را بهبود می بخشد و در تسکین اگزما و سرایس (Psoriasis) موثر است. سلیکون می تواند باعث حفظ تعادل میان کلسیم و منیزیم گردد و در تقویت استخوان بندی عضلانی (Musculoskeletal) و جلوگیری از آسیب دیدگی و ترمیم استخوانها در ورزشکاران و افراد پر تحرک موثر باشد. 200 میلی گرم سیترات کلسیم جهت تأثیر گذاری بیشتر در فرمول اضافه گردیده تا موجب جذب بیشتر کلسیم گردد و با قرار گرفتن سیلیکن در ماتریکس استخوان عامل ضربه پذیری و استحکام بیشتر استخوان می گردد. سیلیکون و کلسیم نقش مهمی در رشد طبیعی استخوان ها ایفا می کنند.

کلسیم موجب تنظیم ضربان قلب، تولید انرژی کارکرد سیستم ایمنی و نفوذ پذیری غشای سلولی می گردد. کمبود کلسیم مانند سلیکون موجب سرعت بخشیدن به فرآیند پیری و یبوست می گردد. کارشناسان بر این عقیده اند که استفاده از سیلیکون (silicon) سیستم کار قلب را بهبود می بخشد و موجب انجام ساختاری انعطاف پذیری و نفوذ پذیری شریانها می شود. سلیکا در کاهش کلسترول مفید است و کمبودآن می تواند موجب بیماری آرتریواسکلروزیس گردد.

سلیکون، آلومینیم موجود در آب و سایر منابع غذایی را به محلول هیدرکسی آلومینوسلیکات (hydroxyalumino silicates) تبدیل نموده که قادر به عبور در سیستم گردش خون در مغر نبوده (Brain Blood Barrier) و بر اثر این فرآیند عاملی در جلوگیری از گسترش بیماریهای آلزایمر و پارکینسون می باشد.

سیلیکون با تحریک Condroblasts موجب تشکیل سولفات کندراتین و اسید Hyaluronic در ماتریکس غضروف می شود. از آنجا که سلیکون موجب افزایش و تاثیر سولفات گلوکزامین به عنوان پیش نیاز سولفات کندراتین و اسید Hyaluronic در کنترل دردهای مفاصل موثر بوده همچنین در محافظت و بهبود زخمهای معده و آرتریت (بهبود بافتهای پیوندی) نقش موثری را ایفا می نماید.

میزان مصرف:

کمک به بهبود مشکلات مفاصل و آرتروز، کمک به بهبود پوکی استخوان، تقویت عمومی بدن، کمک به ترمیم مو و ناخن

موارد احتیاط:

در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

هشت − 2 =